I only miss u when I'm breathing

Besiktningen idag gick .. helt utmärkt! ;) Inte en enda anmärkning förutom några hakar på tänderna och ärret på hoven som hon haft sedan föl.
Vi åkte hem med tom transport och nu ska hon vara på nya stället i någon vecka så att allt fungerar som det ska innan de betalar allt osv. De är 99% säker att de ska köpa henne, så länge hon inte blir helt jäkla bananas och brallar eller nåt ..? Men det lär ju inte hända, hoppas jag, haha.

Det var sjukt jobbigt att se henne åka iväg, helt klart. Vissa kanske tror att jag tar det här helt känslokallt och jag inte bryr mig om henne. Faktum är att jag inte har blameat något av det här beslutet på henne, utan jag har fått sett framåt och bara insett vad som är bäst.
Flera krokodiltårar kom både igår och idag, men när man får sitta helt själv och tänka lite så blir man genast på bättre humör. Jag glädjer mig åt att hon var helt frisk i alla fall, hon står inte långt härifrån och hon kommer få det så himla bra hos sina nya mysiga ägare! :) De gillar henne så himla mycket och det gör mig så glad innuti.


bus, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0