Bräcke...

... gick inget vidare. Eller jo, hästarna var fina och så men känslan var på botten.
Haha, efter 110 storgrinade jag och sa till mamma att vi måste träna för Maggan i helgen. Så nu blir det troligtvis Näset på lördag! :D



I alla fall så kan jag kort berätta att Kerrie var felfri i både 90 och 1m, trots ryttarmissar av astronomisk storlek. Vanessa hade ett ner i 1m i omhoppningen men var fin utöver det och 110 kom vi runt med 2 stopp och 2 riv.
Däremot så red jag som ett arsle hela dagen. Pratade med Maggan sen och jag kom fram till att jag verkligen skulle behöva träna lite banhoppning för att bara bli säker på min ridning igen.

PÅ kvällen var det sedan dansgala i Nälden från 7-2, så det var därför jag inte uppdaterade där på lördagen.
Vill ni se film förresten? :)


Kommentarer
Postat av: jonna

Hej på er! Ville bara säga att jag tycker att er blogg är GRYM och att ni inte alls förtjänar de dumma och idiotiska kommentarerna som ni har fått den senaste tiden!! Ta inte åt er om sånt tjafs utan fortsätt med erat bloggande som ni gör så bra! Och Anna, jag har sett dig med Pärlan och har till och med tävlat mot dig i dressyr. Har sett er på nån hoppträning också och dom är väldigt lika i hoppningen våra ponnysar verkar det som..;) Iallafall så syns det hur mycket du har fått kämpat på med henne och du är riktigt duktig. Att du nu har gjort valet att sälja henne var säkert inte lätt att ta och du har ju förmodligen tänkt igenom det ordentligt. Då borde ingen annan bry sig om det och dina val. För det är bara DU som bestämmer det, och ingen annan!



Stay strong tjejer, och igen, GRYM BLOGG!

2012-05-06 @ 20:16:45
URL: http://jonnasvelander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0