Betforbloggen


Erika har ju en blogg  tillsammans med Cecilia Dorselius Andrén (tror jag hon heter) som kallas Betforbloggen där hon lägger upp väldigt intressanta och bra inlägg.
Det jag verkligen gillar är att även när hon gör ett "vanligt" inlägg så lägger hon in små tips som verkligen hjälper en!
Samma sak när jag var nere i Holland. Både när man bara pratade med henne vanligt, när man frågade saker, när man hjälpte till när hon hoppade eller när man red själv så fick man ständigt små tips och råd som man vverkligen suger åt sig som en svamp! ;)
Finns nog inget bättre än att vara runt riktigt bra ryttare, man lär sig så sjukt mycket!



I alla fall så är det här inlägget väldigt bra tycker jag. Det handlar om vilka bett hon använder till sina hästar.
Jag har ju själv lite bettfunderingar men har inte riktigt hittat det där bettet som hästarna verkligen funkar på. Eller jo, Kerrie går fint på ett vanligt tvådelat men blir för käftig på rakt, Vanessa har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska stoppa i munnen på och Yankee går lite halvbra på det mesta.
Jag tyckte i alla fall att inlägget klarnade upp saker och ting. Läsvärt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0