Dagen

Jo, jag har verkligen varit ute HELA dagen idag, därav ingen uppdatering. Halv 9 gick jag upp och jagade får, vilket senare resulterade i att vi tog och vallade dom med hästarna, haha..
Sen red jag båda hästarna, i mjukisbyxor och gympadojor, fett skönt fast näe. Det gick helt okej, nöjd ändå! Jag red Y på pelham för att han har varit så himla stark och pigg på senaste tiden, men nu var han riktigt fin om än lite för samlad och lydig i bland, han hade lite svårt att komma fram i traven och lite så.
 
Någonstans däremellan fick Y massage av Bodil, inga spänningar någonstans! :D
 
I morgon blir det hoppning på båda i alla fall, woopwoop!
Efter jag hade ridit så gjorde jag stallet och åt frukost, sen hjälpte jag mamma i kliniken och mockade hagar. Avslutade kvällen med att fara till Wången och hjälpa till att flytta hinder/städa ur gamla hinderförrådet.
 
Och nu är jag då hemma, helt färdig och funderar starkt på att bege mig mot sängen ;)
Godnatt i alla fall, jag lovar att jag uppdaterar bättre i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0