Svar från frågestunden

hej, ska man ha ponny elr full på schabraket på en d-ponny /148cm mkh\
Hej! Jag skulle ha valt Full i alla fall. Dock så spelar inte hästens höjd sån stor roll, mer vad du har för tum på din sadel! Liten sadel, litet schabrak!

Kommer du satsa högt med Sture =D
Så högt vi kommer.

har du och sara någon gång velat ta in någon mer i bloggen
Nej, personligen är jag supernöjd som det är, men vi kanske ändrar oss? Ni kanske kan höra av er till mig, Anna på Facebook.


Snygg blogg! Vad tycker du om Sture

Tack! Han är grym.


Tävlar du? Vilka klasser?

Just nu, nej.

Bästa med att ha häst ? :)
På gott och ont - att det påverkar ens liv så mycket. Man träffar mycket kompisar i samma ålder och man har alltid nåt att göra.


Hur ser dit tränings upplägg osv ut för Sture nu och fram över ? Hur ser framtidsplanerna ut ? :)

Träningsupplägg: Lära känna varandra och bara ha roligt, lära mig honom så mycket som möjligt. Sen när träningar börjar igen så kommer vi att börja blicka mer framåt. Vill inte göra så mycket hemma när jag inte har någon hjälp, om ni förstår.
Framtidsplaner är ju svåra, men jag vill i alla fall hoppa msv på honom långsiktigt. Nästa tävlingstermin vill jag debutera LB, kanske LA.

Kommer/vill du och Sara vilja ta in någon mer i bloggen? :)
Skrev svar där uppe!


Hur högt har du hoppat som högst? Besktiv Sara som person? :)

110 typ?
Jadu, hon är alltid glad, målmedveten, tjurig, övertänkande, ifrågasättande, snäll, omtänksam. Allt på ett bra sätt såklart ;)
Och bäst.

Varför sålde du Pärlan?
Vi ville olika saker och då var det bäst att gå skilda vägar. Varför kämpa när ingen tycker det är roligt längre?


Varför kallas han Sture och typ inte Nicke? Låter mer som nicholson än sture.. Fattar inte.. Men han är dunder söt! :)

Jadu, bra fråga! När de kommer till Kamenskys så döper de hästarna, vad de ser ut att heta, haha. Tycker han passar i namnet Sture så här hemma kallas han det eller Sturson ;)

Vad tycker du om - Rebecca Sjögren Nellie Berntsson Matilda Sparrenhök Linn Wretström Margareta Bäckström
~ Rebecca: Supergullig tjej som är jätteduktig! Har sett henne på tävlningar och hållt nån av hennes hästar i alla fall! ;)
~ Nellie: Läser bloggen då och då, ingen speciell åsikt.
~ Matilda: Verkar vara en supergo tjej! Känner henne inte, men läser hennes blogg och är vän med henne på Facebook. Skulle gärna vilja lära känna, helt otroligt duktig ryttare dessutom.
~ Linn: Verkar vara en suergo tjej. Känner inte, men har pratat några gånger och så.
~ Maggan: Verkar vara världens coolaste! Har pratat med henne när vi letade häst, hon verkar störtskön. Kanske ska prova träna henne, men vi har ganska långt till näset så jag vet inte hur det blir tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0