Snel hest håpar best

 
Vinst i LB+5 idag, bästa ponnyn! :D
 
Haha, Yankee misstycker som sagt ;)
Victoria Jacobsson har tagit dom fina bilderna i alla fall!
 
INTE den snyggaste rundan man sett, men vad gör det.. Jag hade bestämt att rida fort och korta vägar och det gjorde jag. Han började faktiskt hoppa ordentligt istället för att galoppera över hindren, haha!
Han misstyckte när det blev omhoppning, haha Yankee gillar att ta det chill på banan, men han gjorde sitt jobb som alltid och räddade mig in i det sista.
Sen att det räckte till vinst var ju ganska oväntat, men det var verkligen jätteroligt :D
 
 
Det haer verkligen gått kung för Alsenbygdarna i helgen! Vi har typ en klubbmedlem på placering i nästan varje klass :)
Och tävlingarna flyter på jättebra.
I morgon ska jag hoppa LA då, blir framförallt riktigt riktigt roligt att gå in och hoppa. Men det blir ingen räcerrunda i morgon, tack o lov ;)
 
Hörs i morgon!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Så fina ni är! Grattis! :D vilken klubb är du med i btw?

2012-07-08 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0