Snabbinlägg

Första dagen här i Vittinge. Kom vid halv sju, gick och bytte om och fick rida direkt. Jag red bara självständigt på planen för att känna på honom, körde bara skritt och trav. Det gick jättebra och jag la mest tanke åt att kunna rida in mig på honom. Nånting gör jag fel för han slår upp huvudet ibland .. Men när jag var h
elt stilla gick det bättre. Aja, jag kommer lära mig det där!
Imorgon kommer jag på köra lite studs och någon övning med typ åttor, två hinder. Ska bli kul!
Nu har jag kommit till sängs och bör sova snart ..
Hörshej!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag lagt upp de bästa bilderna på Sture på min blogg, bara att låna :)

2012-07-12 @ 18:11:54
URL: http://annaaztrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0