Mål 2012

Jo, jag hade ju ställt upp lite mål för den här säsongen. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, tyvärr.
Nu gör ju inte det något eftersom jag har lärt mig väldigt mycket på det som har varit, men visst är det lite tråkigt ;)
Det här var i alla fall målen för Yankee:
 
*Kvala ungponny-SM - Inte avklarat. Det är ju 3 nollor man ska ha, och 3 nollor har jag definitivt inte. Det bästa är ju att den nollan som jag faktiskt har inte räknas, eftersom vi inte hade fått deltagarbeviset ännu.
Så det här med ungponny-SM har jag väl i princip lagt ner, viss vore det kul om man fick åka med det känns väl ganska orealistiskt just nu. Som Maggan sa, vi har ju redan vunnit det en gång ;)
 
*Kvala och debutera Msv B - Inte avklarat. Jag har 2 nollor kvar, men även om jag får dom två nollorna så blir det ingen Msv B i år. Han behöver ett år till att bygga styrka och jag måste utveckla min ridning mer för att vi ska kunna vara på den nivån. Jag vill inte starta Msv "för att vi kan",  jag vill starta Msv för att nolla. Inte fan går man väl in i en klass om man inte på allvar tror att man kommer att vara felfri?
 
*Fina och rytmiska rundor i LA - Avklarat. Trots de förjävliga nerslagen, oftast då 4 fel i varje klass, så har vi gjort väldigt fina rundor än så länge. Jättenöjd med sista LA:n i Bollnäs, den var han helt magiskt fin i. Sen är jag i princip nöjd med alla andra rundor vi har gjort, utom ett fåtal.
 
Ja, som ni ser så är ju målen långt ifrån avklarade. Men än är ju inte säsongen slut, så det finns ju hopp ;)
 
 
På Kerrie så hade jag de här målen:
 
*Felfria rundor i 90 - Avklarat. Kerrie har faktiskt nollat varenda start hon har gjort, utom på Näset. Så hon har ju definitivt levt upp till förväntningarna!
 
*Fina rundor i 1m - Inte avklarat. Nu har vi bara ridit två 1m, men de var inte precis rytmiska och fina :P Det har blivit lite kråksprång och sånt eftersom jag har hållt i henne för mycket och hållt på och vevat som en idiot med händerna. Men jaja, nu vet jag hur jag ska göra så det kommer väl får vi hoppas!
 
Sen så hade jag inte så mycket fler mål. Trots att det inte har varit någon idealisk säsong så här långt så är jag väldigt nöjd. Jag har lärt mig väldigt mycket av alla nerslag, det vill jag lova. Och jag vet att allt det här kommer att göra mig till en bättre ryttare i framtiden! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0