Tjena

Hej bloggen, det var ett tag sen ;)
Jag ville bara låta er veta att jag jobbar stenhårt med prestationångesten. Och det går framåt!
Nu har jag fått lite KBT papper så jag vet hur jag ska vända de här negativa känslorna och tankarna.



Hästarna rullar på.
Kerrie är på topp, i går gjorde vi galoppfattningar från halt (!!!) så det är väldigt kul att det börjar bli lite pli på henne. Yankee känns hyfsad, Vanessa har utvecklats helt sjukt mycket men just nu så har hon mugg så hon får vila ett par dagar tills det läkt igen.
Och Kajsa har ridit Mulle lite, han ser ut att trivas bra med henne och jag är glad så länge jag slipper rida honom på Wången. Hoppas att Kajsa vill ta honom ett par veckor framöver, det skulle nog vara jättebra för både mig och Mulle ;)

Annars händer det inte så jättemycket här i livet. Jo, det är 2 veckor kvar tills vi ska till Erika :D
Och att det är Tedträning nästa helg med storhästarna.

Fan vad jag känner mig ovan med att blogga nu, men det är kanske bättre än inget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0