Lite ändringar

Det har varit riktigt slitigt nu ett tag, så jag har pratat med mamma om hur vi ska göra med hästarna. Jag klarar inte av fyra hästar, det är alldeles för mycket.
Jag känner att jag inte har någon kontroll, jag kan inte sätta mål, det är inte ens roligt att rida när det bara blir ett stort måste och ett jäkla fläng.
Och när glädjen försvinner, då är det bäst att leta upp den illa kvickt. Så vi ska förmodligen skicka bort någon av hästarna ett tag, i alla fall tills våren.


Det kommer inte bli Yankisen i vilket fall som helst ;)

Jag måste känna att jag når mina mål, att jag utvecklas och att jag har roligt igen. Det är verkligen ett hemskt val att göra eftersom jag VILL så himla mycket. Jag VILL ha fyra hästar, jag VILL rida allt hela tiden, men det går bara inte i praktiken.
Så jag måste backa tillbaka, hitta glädjen och börja rida med känsla igen.

Ha det så härligt så länge, jag hör av mig när jag vet vilken av hästarna det blir och hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

Det är nog ett klokt beslut :)

2012-02-12 @ 19:35:44
URL: http://wkequestrian.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-02-13 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0