Börjar närma sig...



Kom på att det är bara 2 veckor kvar tills Amsterdam nu, längtar som bara den! Jag hade inte riktigt tänkt på det förut, men nu börjar det verkligen kännas som att det faktiskt kommer att hända.
Pirrigt men det är tur att jag har mamman med mig på vägen dit i alla fall ;)
I vilket fall som helst kommer det att bli jäkligt kul och en riktig motivationsboost.

Och på tal om brödrost, minns ni att jag åkte till Irland och provred för snart ett år sen nu? Vi åkte i mars då också, fast någon vecka senare bara. Och det var såååå fint väder, får hoppas på att Holland håller måttet på den fronten :P
Sol och värme är vi ju som sagt inte bortskämda med i det här landet...


Kommentarer
Postat av: Hedvig Borg

Vad ska du göra i Amsterdam? Undrar bara för jag har inte haft koll:)

2012-02-25 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0