Träningen idag

Gick väl sådärr. Han var väldigt ofokuserad och det var galet varmt. I markarbetet var han flängig och jag bara åkte med och hade ingen kontroll alls.
Det gick lite bättre när vi började hoppa lite övningar med en bom och några galoppsprång till hinder. Beundrar även hans kapacitet, han var aldrig i en bom en enda gång, trots att jag lägger han väldigt nära ibland.
 
Mina vänner Anna & Fredrika var med och fotade. Här kommer bilderna som Anna fotade, så lägger jag upp bilderna från min kamera imorgon!
 
Tack så hemskt mycket för bilderna!





















Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

fin han är :D

2012-08-17 @ 14:59:41
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0