Tävling tävling

Jag är så himla tävlingssugen nu, lagom till att tävlingssäsongen ska ta slut ;)
Och även om jag har gett upp ungponny-SM så är det klart att det hade varit kul att sätta i alla fall en nolla till nu i höst.
 
Så nu har vi planerat in två stora tävlingar till, som vi tänkte åka på.
Först så är det Södra Umeå Ryttarförening nu i helgen, då jag dessutom ska hoppa Kerrie ett par klasser på Vännäs tävlingar. Som också är nu i helgen. Multitasking kallas det ;)
Då ser klasserna ut så här.
 
Fredag
Kerrie - 1m
Yankee - LA
 
Lördag
Kerrie - 1m
Yankee - LA+5
 
Söndag
Yankee - LA
 
 
Det blir alltså debut i LA+5 om han känns bra, annars så stryker vi och anmäler LB+5 istället.
Sen den 7-9 september så är det nationellt i Gagnef, där Yankee hoppar LA alla dagar. Det blir bra att avsluta med ett stort meeting, och sen bara rulla på med lite mindre tävlingar resten av säsongen.
Blir jättebra tror jag!
 
Men nu måste jag ge mig ut i stallet för att börja packa i ordning. Det är mycket som ska med när man ska vara borta i 4 dagar och eftersom vi åker i morgon så är det dags att börja fixa oss i ordning.
Nu får ni helt enkelt förlita er på att Anna uppdaterar, haha. Det kanske blir fler inlägg i kväll, men jag skulle nog inte ställa in mig på det ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Lycka till :) Men jag tyckte jag såg att du var anmäld till Mountain Horse i Ånge, som också är nu på söndag?

2012-08-15 @ 20:57:41
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0