OS-tider på TV

Som ni kanske har märkt så är det inte det lättaste att försöka se ridsport-OS på TV. Konstiga tider och jag har i alla fall himla svårt att komma i håg sånt.
Så för främst min, men kanske också eran skull, vad vet jag, så tänkte jag lägga upp alla tider som hoppningen går på.
 
Lördag 4 augusti
11.30-15.20 SVT Play - Hoppning omg 1
 
Söndag 5 augusti
12.00-15.15 SVT Play - Nationshoppning omg 1
 
Måndag 6 augusti
15.00-17.55 Kunskapskanalen - Nationshoppning omg 2 (final)
 
Onsdag 8 augusti
13.00-17.15 SVT Play - Hoppning final omg A
15.45-17.00 SVT1 - Hoppning final omg B (sammandrag?)
 
 
Så såg det i alla fall ut nu när jag kollade. Lite tråkigt så klart att det mesta går på SVT Play, men nu ska vi inte klaga här, de visar ju i alla fall finalen! :)
Vi får helt enkelt hålla tummarna för fler svenska medaljer under de här dagarna, det blir väldigt roligt att kolla på i alla fall. Heja Sverige! :D
 
Missa inte heller dressyren som börjar i dag kl 13.10 på SVT1.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0