Jobb jobb

Tjena snyggingar, och nej jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat, bara så ni vet.
 
I alla fall så sommarjobbar jag på Djursjukhuset hos min pappa med min störda "vän" Linnea.. Vi går upp fem varje morgon, wihoo. Dessutom så städar vi i princip hela djursjukhuset varje dag+ att vi är fett sjuka efter Yran..
Men jaja, inte klagar man väl (eller hur var det).
 
zääär ryttare, haha
 
I morgon anländer i alla fall mina söta hästar till Östersund, så då blir det lite rörelse på hästfronten igen. Nästa helg är det ju trots allt Tedträning så nu är det bara att börja trimma i gång pållarna!
Tyvärr är det här inlägget det bästa jag orkar åstadkomma för tillfället, men vem vet, jag kanske bättrar mig.
 
En sak kan jag tillägga - shit vad jag vill rida SM just nu.. ;)
Men det var dessvärre allt för denna gång. Hoppas det inte dröjer lika länge igen tills nästa gång, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0