Hööks höst/vinter

Såg att Hööks har kommit ut med lite nytt nu inför hösten och tog mig en titt. Ni kanske har märkt att jag har coolat ner rejält på utrustningsfronten, haha, men nu blev jag allt lite köpsgen!
 
Den här luvan som Anna köpte blev jag också riktigt sugen på ;)
Har länge försökt köpa en liknande från Eskadron men de har aldrig funnitsd i lager.. Och den här för 99 kr verkade som ett riktigt kap! Säkert sämsta passformen ever, men jaja.
Tycker fortfarande riktigt mycket om enfärgade luvor. Så diskret och så snyggt!
 
 
De här schabraken a la Equiline såg också rätt fina ut.
 
          
 
Sen så har jag spanat in det här tränset, som jag vet är från en äldre kollektion, men det är fortarande snyggt för det. Kerries träns börjar sjunga på sista versen och jag gillar släta remmar, det är klassiskt och fint. Sen är det här bra mycket billigare än Dyons variant.
 
 
Ja, sen var det väl inte så mycket mer att höja på ögonbrynen för min del i alla fall. Ni får usäkta att jag är så himla knagglig på de här utrustningsinläggen, jag har trots allt inte skrivit ett på 3, 4 månader? ;)
Jag har blivit så fruktansvärt funktionell och praktisk, haha.. Anna är förtvivlad på mig eftersom jag rider med trasiga Hööks-ridstövlar, bettplattor och fula remontträns.
 
Jajaja, så nu ska jag göra ett försök att bättra mig i alla fall! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Trodde detsamma om luvorna, men passformen är faktiskt riktigt bra! :)

2012-08-08 @ 22:51:33
URL: http://etelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0