Fina, fina, FINA häst! <3

Åh jag trodde aldrig att det här ridpasset skulle komma. Hela sommaren har det bara varit motigt, speciellt i hoppningen. Men nu äntligen känns det som det har släppt!
Jag red, ursäkta franskan, ÄNTLIGEN bra igen. Äntligen så slutade jag störa mig på detaljer, ratta med händerna och leta avstånd. Idag red jag bara framåt i rytmen och fyfan vad fin pållen var!
 
 
 
Hoppas ni fattar min mästerliga skiss (a)
 
I alla fall så hoppade jag fram henne på de diagonala räckena och den lilla bomserien. Sen började jag med linjerna. Hon kändes helt sinnessjukt bra, allt flöt på super och vi fick i princip bara bra språng. Jag är himla nöjd med min ridning också, jag lät det bara flyta på och red väldigt aktivt och fokuserat.
Som avslutning på det här grymma passet så höjde jag upp det sista räcket till 1.30. Och det blev ett heeeelt perfekt språng, hon var inte i en bom och det kändes så lätt! :D
Riktigt häftig känsla var det faktiskt, för notera att det högsta jag och Kerrie har hoppat förut är 1.15 ;)
 
Jag bara log som en idiot i minst en halvtimme efteråt. Eller, vad fan, jag ler än. Bästa ridpasset på väldigt, väldigt länge :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment
- 
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-25 @ 11:22:11
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0