Resultat från dagen

Nu är man då hemma med Yankisen och han har varit kanon i dag!
Haha, jag höll på att börja skratta på framhoppningen för att han hoppade så in i helvete bra ;)
Åh gud vilken ponny! <3

Nog med sentimentalitet dådå, när vi kom in på banan i första klassen (LB) så kändes allt grymt.
Det blev en riktigt riktigt bra runda, en av de bästa vi gjort tycker jag! Han hoppade riktigt fint och nu överhoppar han sig inte längre, det är riktigt skönt.
Och nu får vi rida avd A också, äntligen så får vi speeda lite ;)



Sen i LA så var jag lite dum och värmde inte upp tillräckligt mycket. Det var ju så kort mellan klasserna, så jag gick bara med honom, hoppade två språng och gick in på banan i princip.
Så han var INTE i gång när vi startade, vilket resulterade i att han var ganska lång och petade ner tvåan. Jäkligt synd för det var verkligen klockrena språng, riktigt jämnt och det kändes helt sjukt bra! :D



Så en väldigt bra runda tycker jag men tyvärr ett litet skitpet då. Aja, huvudsaken är ju att det känns bra.
Haha, sen mot 5:an (kombinationen) så var det typ den här:



Men det blir nya tag i Östjämten nästa helg! Det blir första utomhustävlinen för i år då Vanessa ska få prova på 110 och kerrie ska på sin första tävling någonsin :)
För Yankees del blir det LB-LA igen och då hoppas vi såklart på att vi sätter nollan igen. Men jag har faktiskt inte alls bråttom med att samla in kval. Det får ta den tid det tar helt enkelt!

Vill ni se filmen på Vanessa också?




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vad fin han är! Helt underbar!

2012-04-23 @ 18:37:44
URL: http://stockholmryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0