Första tävlingen med V...

...gick riktigt bra! :D
Som ni vet var jag och Vanessa och hoppade våran första tävling i Timrå i dag.
Och jag hade som mål att inte säga ett enda negativt ord om V eller mig själv på hela dagen, vilket jag inte riktigt lyckades med, hehe, men jag ska försöka bara skriva en massa positiva saker nu! ;)

90

Första klassen var då en 90 som vi nollade och jag tyckte faktiskt att det kändes helt okej! Väldigt fin emellan hindren och hon funkade super på det nya Novabettet.

1m
Såhääääär duktig var hon! :D
Mycket lugnare och mer ridbar i den här klassen och vi fick väldigt jämna språng. Enormt duktig var hon som bara  travade in och gjorde det hon skulle!
Nöjd med min ridning också, jag höll fokus bra och tänkte på att galoppera genom svängen.



Och nu när jag har försökt hålla mig positiv hela inlägget så kan ju ni avsluta det hela bra och inte kommentera något dumt? :D
Tack!




Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Hej såg din ritt idag i 1m, tycker verkligen de såg jätte bra ut :D Super fin häst, verkligen! Sen tycker jag att du red henne jätte bra och att jag tycker du har utvecklas mycket sen du kom hem från holland :D creed till dig! :)

2012-04-15 @ 01:15:21
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0