Resultat Åsarna

Och just det, resultatet från helgen kanske ni ville veta ;)



Yankee
Åh, du klockrena fantastiska ponny :')
Han var rent ut sagt impeccable hela helgen igenom.

Dressyr
Han kändes lite smått spänd, kunde bero på att jag var på världshistoriens sämsta humör, fråga mig inte varför, och satt i princip och skrek åt alla. Okej, så illa var det kanske inte, men jag var alltså väldigt sur och less och inte på humör.
Så han var väl lite småspänd, men domaren älskade oss tydligen och jag fick superbra poäng.
46,5 straff, bästa jag någonsin ridit på tror jag :P

Hoppning
Jag var ju fortfarande väldigt arg, men bortsett från det red jag väl ganska okej.
Just då, tyckte jag så klart att jag red huuuuur dåligt som helst och att det var rent ut sagt jättepinsamt att alla fick se hur dåligt jag red.
Men en nolla var det ju! :P

Terrängen
PERFEKT! :D
Han var megamega fin. Flöt på hur bra som helst, jämn i tempot, tvekade inte på något.
En klockren nolla.






Mai
Jag och Mai var inte helt på det klara med varann första dagen, jag var arg på henne och hon var arg på mig. Men resultatet blev ändå riktigt bra faktiskt ;)

Dressyr
Hon kändes hemsk hela programmet igenom, jag bra suckade och det kändes som att jag skulle få typ 75 i straff.
Men tji fick jag,d etblev 53,5 istället :)

Hoppning
Nolla, men jag glömde nästan bort sista hindret och tänkte rida ut från banan när mamma skrek: ETT HINDER TILL!
Ja, sååå trött och ofokuserad var jag.

Terrängen
Här var hon också super!
Jämnare än vad hon brukar vara, jättefin på vattnet. Det behövdes lite övertalning på sina ställen, men en nolla blev det och därmed ett P90 kval, äntligen :D




Så, helgen blev riktigt bra mot förväntan!
Och just det, Yankee var ju faktiskt bäst av allihopa så han vann klassen :D
Galet nöjd är jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0