Om 25 dagar...

...så åker Mai :(

Det känns såklart lite ledsamt, men jag får faktiskt tillbaka henne i vår och det känns ju självklart ganska awesome att ha 3 fina femåringar att rida :D
Jag vet att de kommer ta hand om henne jättebra och att hon inte kommer ta någon skada, men det blir det längsta jag någonsin varit i från Maisan :P

Vi kommer träffa Unni och Ingrid på Näset dagen innan Tedträningen 1-2 oktober. Då kommer vi att rida för Maggan och diskutera lite om maten, hur hon ska ridas osv.
Sen ska vi rida för Ted båda två, fast jag ska rida Mulle och Yankee och Unni ska rida Mai.



Jag tror att det blir jättebra, för Unni är en riktigt duktig liten tjej som dessutom är väldigt mjuk och fin i handen, precis som Mai vill ha det ;)
Skulle inte förvåna mig om hon rider Maisan bättre än vad jag gör, för jag och Mai drar inte alltid jämnt och hon är inte riktigt min typ av ponny.

Fast jag kommer verkligen att sakna henne :/ <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisar! det kommer nog gå bra!

2011-09-06 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0