Mäh.

Förlåt, men jag vara bara så himla arg och trött i dag. Besviken på mig själv för att jag inte kunde ha tålamod med Maisan, besviken på Mai för att hon var helt emot mig och inte hjälpte till ett skit, och besviken på att kroppen inte gör som jag vill. Jag övertänker helt enkelt, kräver för mycket av både mig själv och hästarna och så går det helt enkelt åt skogen med allt.
Men mamma hjälpte mig med Yankee, det gick väl faktiskt bra utom det att jag har ridit i väg honom på två förut och nu så bär det i väg när man vänder upp. Så klart kul att han tycker att det är roligt att få hoppa ordentligt, han nästan mördade hindren ;P
Mai vill jag inte ens tänka på, de få språng som blev bra var det helt enkelt min insats och de andra sprången var både hon och jag värdelösa x)
Men jag blir så himla besviken på mig själv, även om jag vet att det bara är tillfälligt och att jag bara behöver lite träning.

I alla fall, inte alls sugen på att göra någon vidare utläggning.
Hörs kanske i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0