Lite saker som ska säljas

Jag har lite grejer som jag tänkte sälja eftersom de inte passar på hästarna ;P
Maila eller kommentera om du är intresserad!

Glen Gordon förbygel
Välvårdad förbygel från Glen Gordon, Classic heter modellen. Brun med mässingsspännen, släta remmar.
Storlek full, väldigt fint skick och endast använda på 2-3 tävlingar eftersom det är för stor för mina hästar.
Nypris 1400, köpt på Equeen förra sommaren.
Pris: 800 kr + frakt



Glen Gordon set
Ljusblått schabrak + huva från Glen Gordon. Marinblå passpoal, storlek full på schabraket och ponny på luvan.
Jättefin färg som verkligen lyser och i bra skick. Inte tvättat på bilden, säljs självklart tvättat.
Pris: 500 + frakt



Claridge House förbygel
Förbygel från Hööks med stenar på bröstan. Mörkbrun med silverspännen, storlek ponny.
Mycket fint skick. Passar C-ponny eller liten D.
Pris: 200 kr + frakt




Allt kan skickas, men då via internetgirot eller postförskott så att ingen blir lurad.
Maila mig på [email protected] eller kommentera.

Hoppas jag får det sålt då ;)


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Hör av dig om du kan tänka dig att sälja GG-schabraket utan huvan. :)

2011-09-04 @ 11:43:16
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Jennie Ohlson

Hej! Är GG-settet sålt ännu? :) Hör av dig till [email protected] med ditt svar eller svara i ett inlägg! ;) Jag är intresserad av både schabraket och huvan! :)

2011-09-16 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0