Fälttävlan i morgon

Haha, kom på att jag inte nämnt överhuvudtaget att jag ska tävla fälttävlan i Åsarna i helgen ;)
Men det ska jag sörni!

Det blir P80 för båda ponixarna, ska bli rejält spännande att se vad dom säger när det är dags för terräng för första gången på 2 månader.
Roligt att jag har ridit igenom dressyrprogrammet EN gång...



Men det ordnar sig säkert, det blir ju säkerligen inte sämre än förra året i alla fall då jag hade typ, 48% högst?
Såå, det blir helt enkelt att ta sig runt det där eländiga dressyrbanan, skutta över miniminihindren i hoppningen och försöka få ner Mai i vattnet.
Och Yankee ska bara få göra sitt jobb!

Tyvärr kan förvänta er ännu ett inlägg fullspäckat med mål och annat sånt där ni tycker är tråkigt x)


Kommentarer
Postat av: Rebeckalodiin

Om inte jag hade varit på 85 års kalas i morgon skulle jag också ha tävlat då ;)



Men lycka till ! :)

2011-09-16 @ 21:50:07
URL: http://rebeckalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0