Dressyrträningen...

...gick magiskt bra! :D
Måste sova nu men ni ska få se både film och längre utläggning i morgon, men Cecilia satt upp på båda två och de gick som klockor.
Jag var inte precis så van vid dressyren så jag satt som en kråka, men det sket jag lite i.

Sen är det en väldigt rolig sak som kommer hända framöver, jag kan ju säga så hjär mycket:
På nästa Tedträning, 1-2 oktober, ska jag rida en irländare, och en kompis till mig ska rida Mai. Sen ska vi se om vi ska byta häst i några månader ;)
Hon vill ha en lite tryggare häst som är lugn och inte är lika het som hennes ponny. Så hon ska få rida och tävla Mai tills i mars och jag ska rida och tävla Mulle som han heter då.
Det ska bli väldigt spännande i alla fall. Ni kan få lite mer info om hästen i morgon, men den är ganska lik Yankee fast lite snyggare.
Skäck, 5 år, 148 cm hög och hoppar som fan :D



Riktigt spännande att se vad man kan göra med den ponnyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0