Dåligt med bildmaterial!

Ni har säkert märkt hur sjukt dåligt jag har med bilder nu för tiden?
Alla är antingen från i våras, eller så är det verkligen bara tävlingsbilder, eller så är de tagna med videokamera = sämst kvalité.
Och personligen tycker jag att det är sååååå jobbigt när bilderna är gamla och man har använt dom typ 14783989 gånger och man tittar på dom och det enda man tänker är baaaah.


T.ex den här bilden, hur många gånger har ni inte sett den? :P


Men till problemet - Dans kamera (som jag brukar låna utan lov då och då) har olyckligtvis gått sönder. Har ingenting ALLS med mig att göra! (a)
Så jag har ingen som kan ta kort här hemma längre. Därför kom jag på att gud vad bra om Anna kunde åka hem till mig och ta lite kort på hästarna :D

Hon är sjukt duktig fotograf enligt mg, och det skulle verkligen vara kul om hon kunde vara här någon helg och fota, rida och bara umgås!
Har lite planer på olika "fototeman" jag vill göra, så det skulle bli så himla kul om det kunde kanske gå.
För ni måste erkänna att mina bilder jag har från träningar/hemma börjar bli rätt så gamla nu? ;)





Kommentarer
Postat av: Louise

Just denna bilden tycker jag inte att jag sett så ofta, men visst vore det kul med nya bilder :D

2011-09-20 @ 10:56:30
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa! Gud va mysigt det låter! :)

2011-09-20 @ 16:02:47
Postat av: Anonym

Jag kan även komma och fota. Om du vill det då. :)

Har även lite bilduppgifter jag skulle behöva ha gjort. ;)

2011-09-20 @ 16:11:41
Postat av: Malin

Jag kan även komma och fota. Om du vill det då. :)

Har även lite bilduppgifter jag skulle behöva ha gjort. ;)

2011-09-20 @ 16:12:15
URL: http://halvarssonmalin.devote.se
Postat av: Sara Carlsson

Åh, om jag inte hade bott så långt bort hade jag velat fota :D

2011-09-22 @ 00:00:20
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: annastaaf

Såklart att jag kan fota dig och dina hårses :D bara jag har skjuts ju ... Tack för de fina orden dessutom :D<3

2011-09-22 @ 22:35:30
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0