Utveckling

Tycker jag har utveckas så sjukt mycket på knappt ett år. Jag menar, när jag började rida för Nina i början av året, kunde jag ingenting. Eller jo, men jag bara "red" liksom, gjorde ngt jag tyckte skulle funka.
Nu planerar jag min ridning, reflekterar över vad jag gjorde rätt och fel och hittar rätt motivation till att träna. Jag pratar med massa folk, tar åt min alla tips som en liten svamp och sitter och tränar, harvar, tränar.
Just nu tränar jag min sits, som är helt förskräcklig, om jag får säga det själv, kommer nog upp någon video snart om hur jag rider i nuläget, men annars kan ni ju bara kolla på den här lilla filmen från Mars ..
Aldrig mer sån här usel ridning säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker att det är bland det bästa som finns, när man har motivationen. Det behöver inte gå så bra men bara man har en bra inställning så känns allt bra ändå ^^

2011-10-03 @ 11:38:36
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0