Packlista för SM

SM börjar närma sig, och jag kan ju säga att jag börjar bli mer och mer nervös och stressad för varje dag som går :P

Anledning: Jo, jag kommer nämligen inte hinna hem på 3 veckor innan vi åker ner till Helsingborg.
Om två veckor så ska jag vara hos Maggan på Näset med båda ponnyerna och jobba där lite, på lördagen ska jag eventuellt starta ett par klasser i Sundsvall, på måndag morgon åker jag och Saga mot Dublin.
Alltså måste jag packa ALLT - både till Maggan, Irland och Helsingborg de här två veckorna.

Känns helt underbart alltså.
Jag som MÅSTE ha allt i perfekt ordning för att kunna slappna av när jag ska åka någonstans. Hatar det där känslan att man inte vet vart man har allt, och så får man panik när man inser att man kan ha  glömt något.
Så, för att få lite ordning på det här så tänkte jag göra en fullkomlig packlista till Helsingborg!



Inte så lite alltså.
Men några av sakerna kommer mamma att packa som tur är. Och gud nåde människan om hon glömmer något ;)
Längtar så in i helvete i alla fall, Yankee känns superfräsch och min ridning är riktigt i form den med.

Är det någon här i bloggen som ska ner till Helsingborg?

I så fall får ni jättegärna hälsa om ni ser mig, jag bli jätteglad då ;)







Kommentarer
Postat av: Amelia

Kanske kommer och tittar :) Får se... ;P

2011-10-05 @ 07:17:39
Postat av: Hanna

jag bor ju i helsingborg, så jag ska förmodligen dit! :)

2011-10-06 @ 19:14:11
URL: http://lifelongdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0