Helgen

Nu sitter jag i köket och inväntar Anna, samt kollar igenom alla era SJUKT roliga och många frågor :D
Men jag befarar att vi inte kommer att kunna svara på alla i en videoblogg, för då blir det nog en vääääldigt lång sådan, så jag tror att vi väljer ut några frågor som vi svarar på då och sen skriver vi resten.

Jag och Anna har ett riktigt fullspäckat schema i helgen i alla fall, eftersom jag ska tävla KM på Wången både lördag och söndag så får vi ta reda på den övriga tiden!
Det mest spännande vi har är ju då ett litet "modereportage", mer säger jag inte, och så ska vi göra en video när jag tränar Mulle från marken, lite NH om ni vill kalla det så ;)



Jag kan ju säga att det behövs. Det behövs nog tillägna ett helt inlägg åt den fullkomligt katastrofala torsdagsträningen i går - så det får ni gott ta och vänta på.
Det ska bli en väldigt roligt helg i alla fall och jag hoppas att ni håller med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0