Anna lever, woo.

Har jättedåligt samveta för att jag inte skrivit något om ridningen på jättelänge. Vet inte riktigt var jag ska börja men i alla fall så har tränigarna uppehåll sen några veckor tillbaka.
Drog ner lite på ridningen, sedan började jag träna upp mig i tre veckor inför KM:et. Ag, ni vet ju hur det gick då, sen fick hon stå typ 4 dagar och nu är vi igång igen. Vi har bytt foder och det syns verkligen på henne, på så kort tid!
Hon har blivit lite slankare och fått bättre kondis + muskler.
I söndags när första snön kom var jag bara tvungen att rida, lycklig var hon ♥ Gjorde bocksprång 24/7 och typ "stegrade"/hoppade iväg för minsta lilla. Det är ju absolut inget dålig, visar ju bara att hon är med och pigg, hon hade öronen framåt hela tiden.
Har bett mamma att vi ska åka in till stadion och hoppa någon dag. Mamma läser du detta? ;)
Längtar sjukt mycket efter att hoppa just nu!
Annars har det inte hänt så mycket mer, eller ju Sara kommer eventuellt över 3:e Advent! HISSHISSHISS! :D
Haha, charmig bild ...



Kommentarer
Postat av: Louise

Första snön är urhärlig! Men den har inte kommit här än ;)

2011-11-30 @ 12:31:04
URL: http://ubrkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0