Utvärdering Soft Up



Ni ville ju att jag skulle göra en utvärdering på stigbyglarna så här kommer den :)
Först av allt vill jag säga att GUUUUUD vad sköna dom var. aldrig ridit i sköanre stigbyglar och jag förstår inte hur jag ska kunna rida i vanliga nu.

Utseende: 10
Grepp: 9
Komfort: 10
Att sätta av och på: 7

Det enda jag kan komma på som inte är perfekt är att de var lite kluriga att sätta på, i alla fall för mig som är sådär halvtrög :P
Höll på och vred och vände tills jag upptäckte att det var skrivet på dom "LEFT" och "RIGHT".
Men skänkeln blev mycket mer stilla och det blev mycket bättre svikt i fotleden. Jag brukar alltid få ont i vristerna när jag har ridit och trampat ner hälen, men med Soft Up stigbyglarna så fick jag inte det.
Greppet var super, halkade inte det minsta i dom. När jag tappade stigbygeln en gång så fick jag tillbaks den ögonblickligen.
De var verkligen supersköna. Eftersom fotplattan är så bred blir det mycket bättre stöd och man trampar ner hälen precis lagom mycket.

Kan inte annat än att rekommendera dom, för dom är verkligen värda det höga priset och de håller faktiskt vad de lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0