Inte igen Mai...



Åh vad less jag blir, Mai har ont i ryggen och jag vet inte varför. Förhoppningsvis är det bara träningsvärk så hon har fått vila i en vecka nu och jag hoppas att det går bort snart :/
Hoppas verkligen att hon tänker hålla sig frisk i sommar, vi som har så mycket att göra!
Jag dör typ av längtan, ska tävla fälttävlan 11-12 juni i Bollnäs och det är ju såhär lite kul!

I alla fall så ska jag ut och rida dressyr snart, inte på Mai då men mer får ni inte veta ;)
Sen kommer tillridningsponnyn nästa vecka förmodligen :D


Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag hänger med er till bollnäs med koppar tror jag! :D

2011-05-02 @ 17:48:47
URL: http://remoont.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hur blir det med laget? Anmälningstiden går ju ut idag ;)<3

2011-05-02 @ 21:07:27
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/
Postat av: Karin

Kan du inte berätta varför du sålde Armani?

2011-05-05 @ 12:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0