DAMPPÅNY



Mai har haft damp så det brakar om det den senaste veckan, dum som jag är lät jag henne vila hela påsklovet så nu har hon helt allvarligt fått något riktigt ryck ;P
Försökte rida ut på henne i dag, ahaha det var en upplevelse vill jag lova. Meningen var att jag skulle konditionsträna pållen men hon tyckte att det var bättre att studsa runt på två ben med mulen i vädret!
Jag fick inte bara en smäll på käften, utan 3 skavsår på både ben och armar.
Gud vad mai inte är min favoritponny när hon är såhär. Jag borde ta kort på eländet någon gång, så får ni se hur illa det är.

Hon verkligen studsar upp och ner, lyssnar inte alls på några andra hjäper än framåt och är så hyper att ögonen lyser på henne!
Några tips?


Kommentarer
Postat av: Daniela

Sötaste Mai :)



Visst är det hon som brukar ha en svart "dräkt" på tävlingarna? :D

2011-05-07 @ 10:27:33
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0