Betessläpp

Tog lite bilder när vi släppte hästarna på bete, dom tyckte det var väldigt väldigt härligt ;)
Men för att göra det hela lite mer trevligt utan allt mitt svammel, så kan jag skriva en fin liten låttext under varje bild!



Här kommer lyckan, för hundar som oss



den här gången, den här gången
kanske världen förstår oss



När man är ung vill man vara hög
Man vill vara hög när man är ung




Jag var ingen
Du var aprilhimlen



det gör inte ont när vänner jag lämnat
det gör inte ont att få skiten i sig
det gör inte ont

så länge du är med mig



åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort


sluta dröm om det ljuva livet


Länge leve längesen, som jag minns det var det lätt


det handlar om dig


kom, kom atombomb om vi nån gång
nånsin blir som dom


i hela mitt liv känns det som jag hör hemma i gullbergs kaj paradis
mitt bland all skit

känn dig inte skyldig om du möter mig där







Kommentarer
Postat av: Louise

såååå fina hästar :)

2011-05-19 @ 21:57:59
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0