Angående min uppdatering ;)

Tänkte att jag kunde komma med en SUPER ursäkt till varför att jag inte har bloggat.
Ni förstår väl att jag inte är ledsen för det, jag ber inte om ursäkt och jag tänker inte säga förlåt. Jag mår inte dåligt av att inte blogga, och jag njuter verkligen av sommaren och försöker rida så mycket som möjligt!

På sommaren har jag faktiskt ett liv och är ute den största delen av dygnet, jag sitter inte framför datan och jag är ute och tävlar/tränar eller rider ;)
Så jag kan ju säga att ni inte ska förvänta er en massa inlägg på sommaren, kanske kommer nåt inlägg om hur det går på tävlingarna och så men inte mer skulle jag tro :P
Bara så ni vet!
Men jag kan väl dra det som ska hända i sommar bara så ni vet vad jag har för mig.

*Jag ska starta LA nästa helg på Näset och ska träna för Ted nästnästa helg. Jag ska starta årets första fälttävlansstart i Bollnäs 11-12 juni.

*I juli ska jag och Saga Harström till Munsboro på Irland och spendera 3-4 veckor där och bara riiiiiida :D

*Jag ska inte tävla så jättemycket i sommar

*Jag hoppas att ni får en jättebra sommar och fortsätter läsa bloggen även om vi inte uppdaterar så bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0