Sadelkammarstädning!

Haha, lite pinsamt att visa de här bilderna men vad är en blogg till för om att inte visa sina mindre awesome egenskaper? ;)
Jag är inget ordningsfreak, eller jo när jag ska he saker i ordning MÅSTE det vara perfekt, men när jag ska göra saker lite snabbt sådär blir det oftast ganska halvdant.
Hann inte torka golvet och hann inte torka några ytor överhuvudtaget. Men det är väl tanken som räknas, tycker ni inte det? :P

FÖRE:




Haha, ja är man född pedant så är man!





EFTER:



Haha, notora hur rent och fint golvet är...




Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

stoor skillnad , haha ;)

2011-06-16 @ 09:21:04
URL: http://wilmakullstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte ta kort på ditt stall så man får se det?

2011-06-16 @ 11:21:17
Postat av: emma den bästa göransson!

Haha gu vad jag är stolt över dig! det har aldrig sett ut så där förut:')<3

2011-06-16 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0