Reslutat Matfors

FRAMRIDNINGEN
Formligen Sög. Det var mycket hästar där och underlaget var worthless. Ena halvan var någon supermjuk sandblandning som gropade sig, och andra halvan var samma sand, men lite hårdare, men med stora vassa stenar. Det bara klinkade i skorna när man red där.
Travade lite, lite galopp, men mest skritt blev det där för att hon inte skulle somna till helt.
Hon var vanlig, lyssnade ganska bra, men var litelite seg.

FRAMHOPPNINGEN
Liten plan, ooch ganska många där inne, ganska kaos.
Hoppade räcket och fick nåt stopp där, för jag var så okoncentrerad och var tvungen att hålla koll på alla runt omkring.
Oxern fick jag stopp på, och ett kråksprång så hela hindret rasade. Ville inte bråka med henne så jag gav mig och gick till banan.

BANAN
Lätt och logisk bana som tycktes fungera för oss helt utmärkt. hade förväntat mig typ utvägring på första och andra hindret, men hon hade en jäkla fart och bjudning kan jag säga! Med det menar jag inte att det gick 150 knyck, men hon var i alla fall sjukt fin och bjöd som aldrig förr.
Helt klart min bästa runda!
Fick två stopp på det sista hindret som det var lådor under, och det var alldeles efter en sväng, så jag red dålig väg och hon blev tittig, så jag drar på mig de två stoppen, men är så nöjd så det gör inget!

Bjuder på fina bilder som Josefine fotat!
Tacktack!

Perfekt skänkel, right? ._.

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga ni var då! :')

Hon blev ju jättefin i schabraket och huvan! :D

2011-06-21 @ 23:24:01
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0