Imorgon åker vi!



I morgon åker familjen och hästarna ner till Grythyttan.
Min mormor fyller år så vi ska vara där i 2 veckor, och då tänkte vi att vi lika gärna kan ta med hästarna och tävla :P

Det blir först midsommartävlingarna på Trossnäs, fälttävlan dårå. P80 på båda två.
Sen kör vi Ljuslingsbacken 1-3 juli, där jag rider P90 på Mai och P80 på Yankee.
Efter det, när vi far hem, så åker vi förbi Rättvik och tränar för Ted 2 dagar.

Förhoppningsvis kvalar jag stil-SM då, men man får väl se ;)
Så ni kanske förstår om det blir lite halvkass uppdatering från min sida, jag har har gjort ett par tidsinställda inlägg men ni får räkna med Anna nästa vecka :)


Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

sv; haha ja.

2011-06-21 @ 09:11:12
URL: http://wilmakullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0