Hejsvejs

Igår morse åkte jag och familjen ner till Åmål, för att titta på hundvalpar, därför uppdaterade jag inget igår. Tanken var att jag skulle till Sundsvall och fota Sara och andra ekipage, men vi kom hem nu ikväll, så jag hann ju såklart inte.
Vi åkte i alla fall till Åmål, sedan till Stockholm på kvällen. Det blev över 100 mil, men det var rätt okej för jag sov ganska mycket ;)
På Tisdag är det ju tävlingsdebuten och jag vet att Josefine hade tänk att fota! :D Vore jättesnällt av henne om hon ville göra det, min mamma är inte sån proffsfotograf direkt och det är lite svårt att fota sig själv, haha.
Imorgon hade jag tänkt att fixa alla grejerna, ska fixa lite före och efterbilder när jag gör rent mina välvårdade saker *host*

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Haha men jag är inte heller någon proffsfotograf ;) Tycker bara det är roligt ibland, men måste skaffa ett bättre objektiv för mitt räcker inte långt. Men annars kan du ge mig kameran din om du vill att jag ska fota dig med den. :-) Annars får du nöja dig med min ;) haha.

2011-06-20 @ 09:16:59
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vilkem fin header :D

2011-06-20 @ 09:20:35
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0