3 saker jag vill ha

3 saker jag vill ha:



1. Rullsporrar
Måste ha rullsporrar med trissa. Låter som om jag tänker såra mina stackars hästar, men rullsporrar är mycket skonsammare mot hästen än vanliga trubbiga. Man behöver bara prova på sig själv, trubbiga sporrar gör faktiskt  mer ont och är mycket obehagligare än rulsporrar som kommer snabbt och sen rullar av. Det blir mer som en "åh fan nu måstte jag jobba"-reaktion med rullsporre.
Jag har ridit Mai med rullsporrar och hon blev mycket mer uppmärksam och framåt än med vanliga sporrar. Hon blev mycket mer irriterad när jag sa till med trubbsporrar än när jag gjorde det med rullsporrarna.

Så, rullsporrar it is! Hittade några på Näset, Metalab men tyvärr kostade de 500 kr (a)
Ska köra på Börjes istället :P





2. Scapa schabrak 2011
Haha, jag tror att det här börjar bli lite väl akut. Hade en dröm i går natt att jag vann en hopptävling, man fick välja ett Scapa 2011 schabrak bland ALLA färger och sen fick en annan tjej välja innan mig och tog PRECIS den färgen jag tänkte ta, nämligen marinblå.
Trots det stog jag där och fick typ ångest för att jag inte kunde ta alla färger...
Till slut bestämde jag mig då för ett oranget ;P

Det börjar gå liiite överstyr när man vaknar och tror att man har ett gratis Scapaschabrak.
I alla fall så är de sjukt snygga!





3. De Niro stövlar

Jag var såhäääär nära på att få ett par såna här vackra skapelser, men det satte mamma stopp för -.-

Lika underbara är de fortfarande såklart...



Kommentarer
Postat av: Louise

vänta du lite med DeNiro-stövlarna. De är ju inte direkt gratis och du växer ju fortfarande (?) :) men håller med om att de är himmelska!

2011-06-15 @ 19:18:58
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0