Sammanfattning - Brunflo



Ja, vad kan man säga.


Mai lessnade totalt och var på sjukt dåligt humör.
Hon hatar Brunflo, haha...
Nej, men första dagen red jag klantigt och då tror jag att hon surade i hop. Så i går så red jag, om jag får säga det utan att låta sjukt skrytig, extremt bra.

Jag var fokuserad, jag red enligt systemet in i det sista, jag red på 2 hela tiden, men nej, Mai tyckte att hindren var konstiga, eller så var det för jobbigt, eller så låg vi aningens fel.
Så hon bara drog på stopp så fort det blev lite jobbigt. Jättefin på framhoppningen, jättefin på ettan och tvåan, sen på trean så vill hon inte mer.
Jag tror helt enkelt hon är less på att tävla nu, så tur för henne att det är vila i en månad som gäller framöver ;)

Men vi ska i alla fall kolla upp henne på måndag, bara för att se om hon är lite sltien i lederna nu eftersom hon har hoppat väldigt intensivt i några veckor.
Jaja, det är bara att gå vidare. Lite besviken på henne är jag, jag hade verkligen sjukt bra flyt i ridningen på fredagen och jag tror att jag hade fått en kanonrunda om ponnyn hade varit som hon brukar.



Behöver jag ens nämna att Yankee var perfekt som vanligt och drog på en nolla i andra LB?
Åh, grymma grymma häst...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0