Om jag var miljardär...

... skulle jag köpa det här:



*En juniorhäst som är välriden och utbildad av ett proffs, med placeringar i 150.



*En Ted som följer med på alla tävlingar och tränar på min anläggning i Frankrike VARJE dag


*En GPA-hjälm



*De Niro stövlar


*En Animo kavaj


*En fettomega stor ridanläggning på franska kusten



*En åttahästars lastbil med lyxig bodel



*En superbegåvad unghäst som RGB rider åt mig tills den är tillräckligt bra


*Muta skolverket mot att jag slipper skolplikten och kan rida hela dagarna



*En trädgårdsmästare och en hushållerska! :D



Sen är min lycka gjord. Typ.

(haha, sååååå seriöst inlägg)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det där låter heelt okej ;D

2011-07-28 @ 16:37:50
URL: http://zpeedhunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0