Ny hjälm

Funderar på en ny hjälm, men jag vet inte vilken, jag vet inte alls.
Nu tror ni säkert att jag härmar Sara, men jag började faktiskt skriva för typ två dagar sen ;) har bara inte orkat fortsätta, haha.
Men i alla fall, jag vet inte vilken hjälm jag vill ha :/
Vilka finns det då?
Jo ...
Charles owen Ayr8
2699:-
Den är snygg, inte typ WOW från min sida, men helt okej hjälm. Jag är nog lite less på den, för att alla har den.

+ Snyggt utseende
+ Verkar lätt att hålla ren
+ Ganska lätt
...
- Alla har den
- Sitter lite konstigt på mitt huvud, den känns lite oval framåt.
- Priset


Gpa Speed air
5499:-
Dösnygg hjälm jag inte skulle tacka nej till. Inte så himla många som har den, i alla fall inte speed air.
Bara det att jag verkligen inte kan ha den, den sitter verkligen PÅ mitt huvud.

+ Snyggheten
+ Lätt att hålla ren
+ Lätt
+ Sval
...
- Lätt repig
- Sitter "på" mitt huvud
- Priset


Charles Owen John Whitaker (bling)
2899:-
Döfin som passar i alla lägen. Stilren och otroligt fin med blinget där bak. Sitter jättebra på mig! :D

+ Passar allt
+ Sitter bra på mig
+ Det är JW, haha.
+ Skönt hakband
...
- Varm
- Klumpig
- Alla har den


John Whitaker
4995:-
Tuff hjälm som inte många har. Kan lätt se fyrkantig ut på fel person. Har aldrig provat.

+ Utstickande Design
+ Sällsynt
+ Verkar sval
...
- Priset
- Svår att få tag på
- Lite klumpig


Såå, vilken tror ni jag skulle passa i, eller rekomenderar? :)

hugs,




Kommentarer
Postat av: isabella bergh

Gpa ha blir inte lätt repig och charles owen(jw) är inte klumpig ;)

2011-07-10 @ 14:24:17
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0