Hemma :)



Haha, Ernst är stenhård.

Nu är vi hemma!
Hästarna går i sommarhagen och har det fasligt skönt, shit vad fort dom galopperade när jag släppte dom xD
Yankee älskar verkligen att gå på bete, han tycker det är så skööönt!
Men jag ska väl inte göra något sånt där jättespeciellt i veckan, utom att Lipton kommer efter helgen och då ska jag satsa stenhårt på att verkligen rida honom bra präcis som Ted har sagt.

Fram till bettet, elektrisk för skänkeln och han ska kunna samla sig enkelt genom skolor och sidvärtesförflyttningar.
Ska bli grymt kul, för han är ju verkligen helt grön och då gör dom så stora framsteg inom ganska kort tid!

Ska lägga upp filmerna från Tedträningen sen också, kan bara säga att Maisan gick klockrent och Ted tyckte att jag hade verkligen jobbat på systemet och att det var enormt mycket bättre sen sist. Kul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0