Film DM

Här har ni filmen från DM-silvret. Första rundan är 110, andra 115.
Haha, men jag varnar er, det var ingen stilrunda precis ;)
Jag kollar ner i backen hela tiden, hon är inte alls genomriden och byter galopp titt som tätt.

Men tydligen funkade det i alla fall, en nolla blev det ju trots allt och bommarna ville ligga kvar :P
Lite besviken på mig själv att jag inte riktigt kom i gång i omhoppningen, det blev en fisritt som var både seg och oplanerad. Mai visste verkligen inte alls vad hon skulle göra på tvåan, so I don't blame her, hon kunde ju inte rå för att matte inte red ihop henne :P

Även om det inte är våran snyggaste och bästa runda så är jag nöjd. Vi gjorde vad vi skulle, i princip.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0