Dyón-kopian

Gud, vad mycket som pratas om detta tränset asså. Nu kommer min åsikt om det hela.
Visst, det är dötråkigt att dom har härmat Dyón så mycket, men jag menar, tänk om man inte har råd osv, men ändå tycker att det är dösnyggt?
Då är det ju bara bra.
Själv ska jag köpa det, då jag gillar alla detaljer supermycket. Men bara ha det som hemmaträns, då det är lätt tt byta bett med tyglarna och sidostyckena.
Jag är inte så förtjust i pannbandet och nosgrimman, hör och häpna. Pannbandet ska i alla fall bytas ut och nosgrimman ska jag kanske byta ut mot en annan, om det ser bra ut.
Helt klart prisvärt hemmaträns! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Dedär är så SJUKT snyggt!

2011-07-16 @ 16:14:26
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: sara

Aah, nej gud, dyontränset är snyggare dessutom, för på dte där tränset är pannabandet värsta smalt och böjt. uhu!



2011-07-16 @ 18:35:20
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0