Duktiga ryttare!

Jag blev bara tvungen att göra ett sånt här inlägg. Alla ryttare som är så sjukt duktiga i vardagen, och verkligen rider jättebra, måste jag bara få ge lite cred!
Ingen ordning alls, utan jag har bara tagit några ponnyryttare som som rider riktigt bra enligt mig!
Det här är dom jag känner:



Wilma Kullström

Jag tycker Wilma är en av de bästa C-ponnyryttarna i länet faktiskt, hon rider så snyggt och enkelt!
Sen är hon väldigt ambitiös och jobbar hårt med sina ponnyer.



Johanna Ledström

Också Johanna är en extremt duktig C-ponnyryttare som rider Ludde väldigt bra. bråkar inte med honom utan låte rhonom bara göra sitt jobb. Sen har Johanan en väldigt snygg sits över hinder!



Saga Harström
Aaah, ungen rider som en gud ju!
Tränar tillsammans med Saga och älskar verkligen hennes ridning! Så mjuk och okomplicerad.



Olivia Ericsson
Tycker att Olivia verkligen rider jättebra, och för alt jobb hon har gjort med sina ponnyer förtjänar hon verkligen en riktigt bra ponny nu!
Sen är hon så himla snäll och glad alltid, det gillas ;)


Ellinor Olofsson
Duktig ryttare som är väldigt mån om fina Hedge och som verkligen kan rida fort i omhoppningar.
En riktig fighter som aldirg skyller på sin häst! :D


Linnea Olofsson
Glad söt unge som kämpar sjukt bra med sin B-ponny Senith!
Noggrann och fokuserad i ridningen och älskar att vinna, haha :P


Emma Göransson
Emma rider alltid väldigt enkelt, mjukt och låter hästarna göra jobbet.


Felicia Hedlund
Rider väldigt snyggt och har en perfekt skänkel!
Extremt fina ponnyer har hon okcså.


Emmy Aho
Hon rider alltid skolat och snyggt och har väldigt välridna ponnyer!
Väldigt trevlig och glad.



Amanda Kristoffersson
Sjukt fin ponny har hon, och väldigt fin och snygg sits!



Rebecka Sjögren
Tränar också tillsammans med henne, och hon rider sjukt bra med bra känsla och jävlar anamma.



Anna Bergqvist
Älskar Lars-Ville och jag tycker att Anna rider honom så bra att han blir ännu bättre!


Alla Hammarströms!
Alla fyra Hammarströms är så duktiga på att rida och är så himla glada och trevliga på tävlingar.
Hejar alltid på dom ;)



Alltså här måste jag snart sätta punkt, för såhär kan jag sitta i år och dar, det finns ju så många duktiga ryttare!
Men dom som jag inte känner:


Johanna Grant
Jag har alltid inspirerats av Johannas fighting spirit och hur målmedveten hon är. Kämpar alltid för sina mål och ger aldrig upp.



Sara Carlsson
Sara är så galet duktig att rida hästarna på marken och i hoppning, och verkar glad och snäll!


Danai Doverholt
Men, hon är ju bara bäst!
Enormt duktig med sina ponnyer, som hon rider sjukt bra. Sen skriver hon galet roligt också :P


Isabella Bergh

Galet fin ponny och galet fin häst, och Isabella rider så snyggt och skolat och får det att se så enkelt ut hur högt det än är!


Filippa Borgh
Hon vinner ju typ allt med sin Hu I San, och hon rider fort och väldigt bra! :)


Haha, men nu blev jag nog tvungen att sätta stopp där innan jag kommer på fler, annars kommer jag aldrig i säng ;)
Kom i håg att jag säkerligen glömt en hel massa som jag tycker rider som änglar, men tänk på att de som har blogg och vinner mycket tävlingar kommer upp i huvudet snabbare :P

Men jag tycktes att det här behövdes!



Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

hihi, vad snäll du är :D

2011-07-28 @ 15:25:39
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

Gud va snäll du är! Tack, värmde verkligen! :)

2011-07-28 @ 19:22:54
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh tack gullunge, detsamma! :D <33

2011-07-28 @ 21:46:40
URL: http://remoont.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snäll du är sara! det värmer verkligen :'D o detsamma!!! <33

2011-07-29 @ 11:33:54
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: Danai

Ååååh, tack för berömmet! Gud vad glad jag blev! :D ska passa på att tacka för en grym blogg också, ni är sjukt duktiga på att hitta på roliga saker att skriva om! :D

2011-07-29 @ 22:22:31
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/
Postat av: Saga

Du glömde en, dig själv!:D

Tack så jättemycket,ibland behövs uppmuntran=)

2011-07-31 @ 20:33:26
Postat av: emmy

Fy vad glad jag blev, väldigt roligt att höra!! :D Men du glömde ju dej själv :o <3

2011-08-03 @ 22:02:15
Postat av: Linnea

Gud va du är underbar, gullig och snäll sara, du tänker verkligen på alla du! :') <3333333

2011-08-06 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0