Schockemöhle höpåse

Har ni sett Schockemöhles höpåsar?
Haha, tycker de är riktigt snygga faktiskt!



Tyvärr skulle jag inte betala 149 kr för en hökasse - känns lite onödigt sådär ;)
Sen är Yankee en mästare på att förstöra höpåsar, täcken och allt annat av värde... Nä, jag skulle hellre köpa det här urläckra täcket, så sjukt snyggt!



Fast jag undrar om Cheval råkade göra något fel med sin beskrivning? ;)

"En urläcker tjock härlig flecce att ha på tävlingar. Med en stor Schockemöhle Sports logga på sidan. Lång lugg och fluffigt kvalitet. Bra värmelagerfunktion."

Lång lugg och fluffigt kvalitet. Haha okej!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror dom kanske kallar fleecen för lugg iom att täcket är tjockt.. har ett sånt själv och det är lite fluffigt men hur en fluffig kvalitet är det vet jag inte.

2011-12-08 @ 09:02:15
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0