Planera framtid

Jag är absolut inget för att planera framtiden, men det skulle se ut såhär ungefär.
Jag går klart 8an och 9an, satsar hårt på betygen för att komma in på Sveriges Ridgymnasium, som väldigt länge har varit en dröm.
Under hela denna tiden ska jag kämpa med Pärlan (i alla fall som det ser ut nu) för att verkligen ta fram det bästa i henne. Som jag tjatat på om innan så vet jag att hon kan, vi bara måste hitta det där perfekta.
Kungsbacka
När jag gått klart skolan, söker jag ngt jobb utomlands så jag kommer bort från Sverige. Belgien är mest
lockande. Fast det är ju inget man direkt kan bestämma så.
Har nog min egna storhäst vid det här laget.
Sen flyttar jag till Sverige, rider andras hästar och mina egna. Bor på en värstinggård som jag har med min man som jobbar på ett framgångsrikt företag. Haha, nejmen typ så.
Vi får barn, jag köper de allra finaste ponnyerna till de och jag ska köpa allra nyaste och populäraste shabraken till de. Skämma bort de lite ..
Också ska de börja blogga. :]
Har ni planerat er framtid?



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte Belgien det altid skit väder regn och regn..

aldrig snö :P

2011-12-05 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0