Mina favoritbilder - Kerrie

Tänkte visa er några av de bilder jag tycker allra bäst om på varje häst. Vi kan börja med Kerrie!

Den här tog jag i hagen när vi precis hade släppt hästarna på bete. Tycker den är riktigt fin, hon ser så himla klok ut på något vis ;)



Den här gillar jag också, det är så härligt ljus i den. Tog den när hon var 2 - första sommaren vi hade henne.



Sen är jag verkligen ingen fotograf, jag fotar nästan aldrig eftersom jag inte har någon kamera, men jag tycker det är väldigt kul ändå.
Tyvärr har jag ingen favoritbild när hon faktiskt hoppar - det finns väldigt lite hoppbilder på henne. De enda som finns är tagna när hon är tre, alltså inte särskilt aktuella längre.
Så hoppas att Anna vill ta lite bilder när hon kommer hit, skulle vara kul! :)


Förresten, skulle ni vilja veta hur det gick till när vi köpte henne?


Kommentarer
Postat av: elin

Berätta!:-)

2011-12-08 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0